dilluns, 19 de març del 2012

Jugando a los Video Games con Lana del Rey

Bueno, bueno, bueno... que tenía totalmente abandonado al blog y a mis (escasos) lectores... Pues para romper un poco el hielo, hoy os pongo a esta chica que al parecer está muy de moda y probablemente lo vaya a estar más, Lana del Rey, con nombre de estrella de Hollywood de los años 50 y modelo de coche de la Ford.

De momento, su foto de portada en el Vogue UK de marzo 2012 y el video de su primera canción, y su voz, que me encanta. Ella también, aunque creo que se ha pasado con los labios estilo Esther Cañadas, pero ella sabrá.

Y a ver si estoy más creativo y publico más cosas, pero eso, de momento, no os lo puedo prometer.

2 comentaris:

  1. Ja era hora que tornessis! Et trobàvem a faltar... Gràcies!
    Per cert, quins llavis que té la tia aquesta! Exageraaaada!

    ResponElimina
  2. A mi la seua imatge em dóna igual, encara que tampoc m'agraden els seus llavis sil.liconats però supose que és una part de l'atrezzo musical, mira doncs sinò la Lady Gaga, Amy Winehouse o Madonna. Ella afirma que és una dona forta i diferent un poc tractant de seguir l'estel de les anteriors i segur que ho és. Açò ho dic perquè el seu èxit està emvoltat de polèmica respecte de la seua qüalitat com a producte musical però a mi la seua veu em sembla fascinant, diferent i embriagadora i això és real, aquesta cançó no em canse de sentir-la i feia temps que no em pasava que una cançó m'enganxara tant! Kàtia

    ResponElimina