divendres, 3 de juny del 2011

George Michael - Fast love

Después del amor lento de Kylie de ayer, hoy os propongo el Fast Love de George Michael.
Como dice la canción, I won't bore you with the details baby, así que os remito a mis opiniones sobre la liquidez (y rapidez) de la vida y sociedad contemporáneas de otro post.
http://leminipimer.blogspot.com/2011/05/canco-del-dia-090511-underwater-love-i.html

Es que es viernes, estoy cansado, estoy perro y me quiero ir a mi casa. Y como Marc me sugirió que dejara de hacer publicidad a La Feltrinelli, que sería como hacerla a la FNAC (que horror!), pues a partir de ahora le hago un poco de publicidad a Quentin.

2 comentaris:

  1. Hi ha que reconèixer que el George és tot un mestre en la musica disco i en l'estètica sensual del seus video clips. Encara recorde com em va impactar el vídeo de Freedom i la sensualitat de les supermodels d'aquella época Aquell vídeo va marcar una etapa, ara el veus i no ho sembla però en aquell moment era molt original . Bon cap de setmana, Kàtia.

    ResponElimina
  2. M'agrada molt més la nova presentació del blog, sense la publicitat de la Feltrinelli. Podries anar canviant les fotos de tant en tant, així serà més dinàmic.
    Que sexy que estava el George Michael! Molt bo el video!
    Gràcies i bon cap de setmana!
    Marc

    ResponElimina