dijous, 28 d’abril del 2011

Cançó del dia 09/04/11 - Blow Up

Bon dia....

Avui no m’he aixecat reivindicatiu, així que avui canvio de terç.... i avui no hi ha cançó, si no pel.lícula....

La meva amiga Mariah S. recentment va fer un viatge a Uganda. La Mariah, glamour en estat pur, no podia més que anar vestida per la sabana amb la sahariana d’Yves Saint Laurent que llueix la model Veroushka en aquesta fotografia.

 

La Veroushka von Lehndorff ens demostra que la moda de les models anorèxiques no és pas de la Kate Moss i aquestes noietes russes pàlides i malnodrides. Aquí la teniu en la seqüència del shoot de la pel.lícula “Blow Up” d’Antonioni, per altra banda una de les escenes més sexies de la història del cinema, pel meu gust. Què em dieu?

Bufff, a mi em sembla lo más !!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada